CI.CZ 1990-2007 /česky/ Michal Richtr

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti...
826 Kč
Doprava zdarma, Skladem
Garantovaný nákup z Dobré knihy
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (7)

Do 3 dnů • 1 varianta94 Kč87 % • 279 723 recenzíDalší informace
Do 2 týdnů • 1 varianta49 Kč96 % • 13 461 recenzíDalší informace
Skladem • 1 varianta69 Kč82 % • 5 292 recenzíDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma94 % • 44 926 recenzíDalší informace
Do obchodu
Do 3 dnů • 1 varianta99 Kč2 419 neověřených recenzíDalší informace
Skladem • 1 varianta48 Kč97 % • 56 144 recenzíDalší informace
Do 2 týdnů • 1 variantaZdarma96 % • 64 891 recenzíShop roku 2022 - VítězDalší informace

Popis produktu

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti...

Parametry produktu

Autor
Michal Richtr, Alan Záruba
Žánr
naučné
Nakladatelství
CI.CZ a Ogilvy CID
Počet stran
240
Rok vydání
2008
Jazyk
české
ISBN
978-80-254-1835-2
Váha
952 gramů
Vazba
brožovaná

Parametry produktu

Autor
Michal Richtr, Alan Záruba
Žánr
naučné
Nakladatelství
CI.CZ a Ogilvy CID
Počet stran
240
Rok vydání
2008
Jazyk
české
ISBN
978-80-254-1835-2
Váha
952 gramů
Vazba
brožovaná

Popis produktu

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.Publikace CI.CZ 1990 – 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované.

Podívejte se, kde můžete produkt koupit:

Skladem • 1 variantaZdarma94 % • 44 926 recenzíDalší informace
Do obchodu
Skladem • 1 varianta48 Kč97 % • 56 144 recenzíDalší informace
Do 2 týdnů • 1 variantaZdarma96 % • 64 891 recenzíShop roku 2022 - VítězDalší informace

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Produkt zatím nemá žádné recenze.