A newly revised and expanded edition of the revolutionary business classic, Differentiate or Die, Second Edition shows you how to differentiate your products, services, and...
A newly revised and expanded edition of the revolutionary business classic, Differentiate or Die, Second Edition shows you how to differentiate your products, services, and...
Parametry produktu
Autor
Jack Trout
Počet stran
272
Rok vydání
2008
Parametry produktu
Autor
Jack Trout
Počet stran
272
Rok vydání
2008
Popis produktu
A newly revised and expanded edition of the revolutionary business classic, Differentiate or Die, Second Edition shows you how to differentiate your products, services, and business in order to dominate the competition. Veteran marketing guru Jack Trout uses real-world examples and his own unique insight to show you how to bind customers to your products for long-term success and loyalty. This edition includes new case studies, new research, and updated examples from around the world.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Do měsíce • 1 varianta39 Kč93 % • 2 939 recenzíDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.