Knihy 2013, Management Press
- Třetí alternativa - Stephen R. Covey, Breck England
Třetí alternativa - Stephen R. Covey, Breck England
- Stephen R. Covey
- české
- naučné
- Management Press
- 484
- 2013
Všichni se v životě setkáváme s konflikty – v rodině, v práci i ve společnosti. "Stephen R. Covey" ve své poslední knize "Třetí alternativa" ukazuje, že existuje lepší cesta...
- Mysli jako Zuckerberg - Ekaterina Walter
Mysli jako Zuckerberg - Ekaterina Walter
- Ekaterina Walter
- české
- naučné
- Management Press
- 240
- 2013
Není pochyb o tom, že Mark Zuckerberg změnil svět – zásadním způsobem změnil to, jak více než sedmina světové populace komunikuje, navazuje kontakty, baví se a přijímá...
- Speed Lead-jak zrychlit a zjednodušit ve - Hall Kevan
Speed Lead-jak zrychlit a zjednodušit ve - Hall Kevan
- Kevan Hall
- české
- naučné
- Management Press
- 200
- 2013
Rychlý růst organizace často vede ke zpomalování jejích procesů a snížení její konkurenceschopnosti. Rostoucí organizaci je stále složitější řídit a kontrolovat. Kniha...
- Zlatá pravidla vyjednávání - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská
Zlatá pravidla vyjednávání - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská
- Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská
- české
- naučné
- Management Press
- 128
- 2013
Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně...
- Monetární ekonomie - Martin Mandel; Vladimír Tomšík
Monetární ekonomie - Martin Mandel; Vladimír Tomšík
- Vladimír Tomšík, Martin Mandel
- české
- naučné
- Management Press
- 368
- 2013
Nové vydání knihy předních českých ekonomů je doplněno v části intertemporální přístup k platební bilanci, kde byl podrobně rozpracován model aplikující teorii životního cyklu...
- Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek, Michal Henych, Sláva Kubátová, David Müller
Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek, Michal Henych, Sláva Kubátová, David Müller
- Bloudek Jan
- české
- naučné
- Management Press
- 232
- 2013
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha...