Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především...
312 Kč
Doprava 49 Kč,Skladem
Doporučená nabídka Dobré knihy
Do obchodu
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (7)

Skladem • 1 varianta69 Kč5 468 recenzíDalší informace
Skladem • 1 varianta25 Kč0 recenzíDalší informace
Skladem • 1 varianta49 Kč95 % • 47 126 recenzíDalší informace
Do týdne • 1 varianta104 Kč293 619 recenzíDalší informace
Do 2 týdnů • 1 variantaDárek49 Kč97 % • 70 532 recenzíShop roku '23 - VítězDalší informace
Skladem • 1 varianta48 Kč95 % • 57 102 recenzíDalší informace
Do týdne • 1 varianta79 Kč152 recenzíDalší informace

Popis produktu

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především...

Parametry produktu

Autor
Zdeněk Bauer
Žánr
naučné
Počet stran
360
Rok vydání
2014

Parametry produktu

Autor
Zdeněk Bauer
Žánr
naučné
Počet stran
360
Rok vydání
2014

Popis produktu

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou celou řadu kreativních tipů, jak při vytváření názvu postupovat a čeho se vyvarovat.

Podle doporučených postupů si můžete sami krok za krokem vytvořit obchodní jméno. Dozvíte se, která hlediska vzít v úvahu při změně názvu (rebranding) nebo při přeoznačení (rebadged, badge engineering). Autoři se nevyhýbají ani citlivému tématu pověsti, poctivosti a autenticitě obchodního názvu. Zmiňují také všechny klíčové zákonné požadavky, platné v České republice od roku 2014, vysvětlují rozdíly mezi dovětkem, zvláštním označením, obchodní značkou a ochrannou známkou. Druhá část knihy obsahuje inspirativní příběhy více než tří stovek úspěšných obchodních názvů. V knize najdete mnohdy neznámé souvislosti ze světa obchodních značek. Na konkrétních příkladech zároveň lépe pochopíte, jak komunikace skrze atraktivní název může fungovat.

Podívejte se, kde můžete produkt koupit:

Skladem • 1 varianta49 Kč95 % • 47 126 recenzíDalší informace
Do 2 týdnů • 1 variantaDárek49 Kč97 % • 70 532 recenzíShop roku '23 - VítězDalší informace

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.