Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Komunikace s nemocným - Aleš Bednařík

Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit...
307 Kč
Doprava zdarma, Skladem
Garantovaný nákup z Booktook.cz.
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (25)

Skladem  1 variantaZdarma97 % • 54 212 recenzíDalší informace
Do obchodu
Skladem  1 varianta84 Kč91 % • 242 823 recenzíDalší informace
Skladem  1 varianta99 KčNesbírá ověřené recenzeDalší informace
Skladem  1 varianta48 Kč98 % • 53 595 recenzíShop roku 2021 - FinalistaDalší informace
Do 3 dnů  1 varianta59 Kč95 % • 7 669 recenzíDalší informace
Skladem  1 varianta59 Kč95 % • 40 384 recenzíDalší informace
Do obchodu
Skladem  1 varianta89 Kč90 % • 4 804 recenzíDalší informace
Skladem  1 varianta49 Kč96 % • 35 753 recenzíDalší informace
Skladem  1 varianta49 KčDárek98 % • 5 798 recenzíDalší informace
Skladem  1 varianta59 Kč99 % • 1 245 recenzíDalší informace

Popis produktu

Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit...

Parametry produktu

Výrobce
Autor
Aleš Bednařík, Mária Andrášiová
Žánr
zdraví a životní styl
Nakladatelství
Grada
Počet stran
232
Rok vydání
2020
Jazyk
české
ISBN
978-80-271-2288-2
Váha
395 gramů
Vazba
brožovaná

Parametry produktu

Výrobce
Autor
Aleš Bednařík, Mária Andrášiová
Žánr
zdraví a životní styl
Nakladatelství
Grada
Počet stran
232
Rok vydání
2020
Jazyk
české
ISBN
978-80-271-2288-2
Váha
395 gramů
Vazba
brožovaná

Popis produktu

Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci.

Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci.

Komunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami zmapovali v jednotlivých kapitolách typické náročné komunikační situace. V knize je předkládají v podobě 18-ti komentovaných dialogů lékaře s pacientem nebo s příbuznými. Oba autoři jsou psychologové (jeden s klinickou praxí) a tak poukazují na vhodné komunikační postupy i obvyklé chyby, kterých se lékaři navzdory dobrým úmyslům dopouštějí.

Komunikační kapitoly doplňují části vysvětlující prožívání a chování pacienta v jednotlivých situacích, což pomáhá porozumět, proč se pacienti chovají jistým způsobem a umožňují lékařům rozumět, proč je vhodné na pacienta reagovat navrhovanými postupy.

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

0zákazníků doporučuje produkt
0