Kreativní ekonomika - Trendy, výzvy, příležitosti

Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z...
319 Kč
Doprava 49 Kč,Skladem
Doporučená nabídka Grada.cz
Do obchodu
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (4)

Do 3 dnů • 1 varianta94 Kč88 % • 277 991 recenzíDalší informace
Do měsíce • 1 variantaZdarma96 % • 64 070 recenzíShop roku 2022 - VítězDalší informace
Do týdne • 1 varianta79 Kč4 recenzeDalší informace
Do 3 dnů • 1 variantaZdarma2 419 neověřených recenzíDalší informace

Popis produktu

Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z...

Parametry produktu

Výrobce
Autor
Kloudová Jitka, kolektiv
Žánr
naučné
Nakladatelství
Grada
Počet stran
224
Rok vydání
2010
Jazyk
české
Vazba
Brožovaná vazba

Parametry produktu

Výrobce
Autor
Kloudová Jitka, kolektiv
Žánr
naučné
Nakladatelství
Grada
Počet stran
224
Rok vydání
2010
Jazyk
české
Vazba
Brožovaná vazba

Popis produktu

Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Ve vyspělých ekonomikách lze pozorovat výrazný úbytek pracovních míst v průmyslových odvětvích a jejich přesun do oblasti služeb a kreativních činností. Autoři knihy poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho osobního přínosu, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Vedle rozpracování platformy kreativní ekonomiky, jejích možností a definováním jednotlivých pojmů autoři poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopadem na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů. Závěr knihy pak představuje nová teoreticko-metodologická východiska pro další výzkum problému "kreativní ekonomiky".

Podívejte se, kde můžete produkt koupit:

Skladem • 1 variantaDárek49 Kč98 % • 7 273 recenzíDalší informace
Skladem • 1 varianta69 Kč95 % • 805 recenzíDalší informace

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Produkt zatím nemá žádné recenze.