Marketing management - Kotler Philip:
Doporučené nabídky (4)
Sleva
V Heurece průběžně sledujeme vývoj cen u všech produktů. Když zjistíme pokles ceny, produkt označíme značkou „Sleva”. Garantujeme tedy, že „Sleva” znamená skutečné snížení ceny na Heurece.
Nejlevnější nabídky (22)
Sleva
V Heurece průběžně sledujeme vývoj cen u všech produktů. Když zjistíme pokles ceny, produkt označíme značkou „Sleva”. Garantujeme tedy, že „Sleva” znamená skutečné snížení ceny na Heurece.
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
- aktuální téma v oblasti regionálního cestovního ruchu
- nic
- Výborný zdroj informací
- Vhodné i pro začátečníky
- Kniha je těžká :-D
, zakoupeno v Knihy Dobrovský
Doporučuje produkt
dobra kniha
, zakoupeno v Grada.cz
Doporučuje produkt
výborná
, zakoupeno v KNIHCENTRUM.CZ
Doporučuje produkt
Parametry produktu
Popis produktu
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Sleva
V Heurece průběžně sledujeme vývoj cen u všech produktů. Když zjistíme pokles ceny, produkt označíme značkou „Sleva”. Garantujeme tedy, že „Sleva” znamená skutečné snížení ceny na Heurece.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- aktuální téma v oblasti regionálního cestovního ruchu
- nic
- Výborný zdroj informací
- Vhodné i pro začátečníky
- Kniha je těžká :-D
- výborná kniha s příklady z praxe
- žádné
- velice obsáhlá
- moderní pojetí marketingových nástrojů
- pro všechny typy uživatelů - studenty, manažery, profesory
- snad jenom, že je velmi těžká, člověk by ji s sebou jinak bral všude :)
, zakoupeno v Knihy Dobrovský
Doporučuje produkt
dobra kniha
, zakoupeno v Grada.cz
Doporučuje produkt
výborná
, zakoupeno v KNIHCENTRUM.CZ
Doporučuje produkt
, zakoupeno v Knihkupectví Papyrus
Doporučuje produkt
doporučuji
, zakoupeno v Dobré knihy
Doporučuje produkt
Rozhodně nejlepší kniha týkající se market managementu na trhu. Phillip Kotler je ikonou ve svém oboru a jeho každoročně aktulaizovaná vydání jsou velkmi užitečnou pomůckou pro všechny, kteří se zajímají o marketing. Jednotlivé kapitoly provázejí čtenáře všemi atributy marketingu, jsou doplňovány užitečnými postřehy a případovými studiemi spoelčnosí z celého světa.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Sleva
V Heurece průběžně sledujeme vývoj cen u všech produktů. Když zjistíme pokles ceny, produkt označíme značkou „Sleva”. Garantujeme tedy, že „Sleva” znamená skutečné snížení ceny na Heurece.