Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.... Celý popis
171 Kč Doprava 48 Kč, Skladem

Vybraná varianta

Garantovaný nákup z ZÁLOŽKA.CZ. Jak to funguje?

Garantujeme bezpečný nákup

Nakupte přes oranžové tlačítko „Koupit na Heurece“ a budete mít jistotu, že:

  • Platba kartou je bezpečná.
  • Nakoupíte jen u ověřených e-shopů.
  • Reklamace proběhne hladce.
  • A mnoho dalšího...

Nejlevnější nabídky (12)

Varianta v obchodě Učebnice.cz

Varianta v obchodě Plno knih

Varianta v obchodě Záložka.cz

Varianta v obchodě Palmknihy

Varianta v obchodě Libristo.cz

Varianta v obchodě Knihy pro každého

Varianta v obchodě Knihy Dobrovský

Varianta v obchodě Dumknihy.cz

Varianta v obchodě Prodej knih

Varianta v obchodě Knihy-Hodonin.cz

Vývoj ceny

Získejte přehled o vývoji ceny ve vámi vybraném období.

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Aktuálně nejnižší cena: 153 Kč

  • Zobrazit:
  • Od počátku věků
  • 1 rok
  • 6 měsíců
  • 3 měsíce
  • 30 dní
Průměrná cena
Minimální cena

Hlídání ceny

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Aktuálně nejnižší cena: 153 Kč

Specifikace

Popis

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné... Celý popis

Parametry produktu

Autor
Marek Moudrý
Nakladatelství
Computer Media
Počet stran
80
Rok vydání
2018

Recenze

Produkt nemá žádné recenze.

Recenze

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Statistika hodnocení produktu

0 %

Průměr z 0 hodnocení

0
0
0
0
0
Zobrazit celou statistiku

Doporučení od zákazníků

0
zákazníků doporučuje tento produkt
0
zákazníků nedoporučuje tento produkt

Produkt nemá žádné recenze.

Parametry produktu

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Autor
Marek Moudrý
Nakladatelství
Computer Media
Počet stran
80
Rok vydání
2018
Jazyk

Jazyk

Jazyk knihy, ve kterém je napsána a vydána..

české
ISBN
978-80-7402-359-0
Vazba

Vazba

Je uveden způsob vázání desek knihy..

kroužková

Popis produktu

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě.

Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje.

Student se tak spolupodílí na vzniku „své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Kontaktujte nás