Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektív
- Vysoká odbornost
- Cena
- Lehce se čte
- Tvrdý obal
- Menší rozsah
, zakoupeno v Knihy Dobrovský
Doporučuje produkt
Kniha je velmi poučná, hodí se pro každého, kdo se zajímá o problematiku mezinárodního obchodu. Autorka skvěle vystihuje...
Parametry produktu
Popis produktu
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektív
- Vysoká odbornost
- Cena
- Lehce se čte
- Tvrdý obal
- Menší rozsah
, zakoupeno v Knihy Dobrovský
Doporučuje produkt
Kniha je velmi poučná, hodí se pro každého, kdo se zajímá o problematiku mezinárodního obchodu. Autorka skvěle vystihuje danou problematiku a není třeba procházet jiné zdroje skrz více informací k danému tématu.