Tento produkt již nenabízí žádný e-shop.
Popis produktu
Parametry produktu
Autor
Tomáš Procházka
Žánr
naučné
Nakladatelství
Computer Press
Počet stran
224
Rok vydání
2014
Recenze
Obsahový marketing - Josef Řezníček, Tomáš Procházka, zakoupeno v Knihy.cpress.cz
Doporučuje produkt
Je tam přesně to, co jsem potřeboval.
Parametry produktu
Autor
Tomáš Procházka
Žánr
naučné
Nakladatelství
Computer Press
Počet stran
224
Rok vydání
2014
Popis produktu
Josef Řezníček ; Tomáš Procházka Nakrmte Internet svým obsahem COMPUTER PRESS 2014 Kniha, čeština, 224 stran
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
Obsahový marketing - Josef Řezníček, Tomáš Procházka1zákazník doporučuje produkt
0zákazníků nedoporučuje produkt
, zakoupeno v Knihy.cpress.cz
Doporučuje produkt
Je tam přesně to, co jsem potřeboval.