Podnikání v USA - John Vanhara

93 %

V porovnání cen u tohoto produktu již není zařazen žádný obchod.

Popis produktu

Parametry produktu

Autor
John Vanhara
Žánr
naučná
Počet stran
136
Rok vydání
2009
Jazyk
české
ISBN
978-80-254-4523-5
Váha
185 gramů
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá

Recenze

  • , zakoupeno v MegaKnihy.cz

    Doporučuje produkt

    100 %

    OK

  • , zakoupeno v Knihkupectví Barvič a Novotný

    100 %

    Vynikající a přehledně podané informace o podnikání a způsobu realizace na trhu v USA z pohledu Čecha. Narozdíl od mnoha jiných publikací vychází zde popsané informace z osobních zkušeností a jejich realizace v praxi.
    Velice velkou výhodou je pak již zmíněný původ autora, který pochází z České republiky a samotní čtenáři si tak dokáží mnohem lépe představit popisované skutečnosti na vlastní kůži. Pro pravidelné čtenáře autorova blogu se jedná o další možnost, jak si rozšířit obzory na podnikání za oceánem, přičemž šíře záběru této knihy sahá od samotného založení firmy, přes problematiku zaměstnanců a marketingu až k vlasnímu pohledu na vztah podnikatel - společnost. Vše je podáno lehce a stravitelně, takže samotná publikace na člověka působí dojmem spíše vyprávění než jako odborný text, jímž ale bezesporu je.
    Za cenu lehce přes 200 korun člověk získá informace v minimálně stonásobné hodnotě, které vedou k mnohým zamyšlením a osobnímu rozvoji.

Parametry produktu

Autor
John Vanhara
Žánr
naučná
Počet stran
136
Rok vydání
2009
Jazyk
české
ISBN
978-80-254-4523-5
Váha
185 gramů
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá

Popis produktu

Kniha Podnikání v USA od Johna Vanhary – podnikatele a autora kultovního blogu o podnikaní.

John Vanhara je známý český businessman podnikající ve Spojených státech amerických. Veřejnost jej zná především díky jeho blogu, kde už od roku 2005 popisuje svoje zkušenosti s podnikáním v Americe a poskytuje rady začínajícím podnikatelům. Hodnota jeho firem se měří v miliónech dolarů a John je dnes prakticky finančně nezávislý. Přesto neustále hledá nové příležitosti a začíná nové podnikatelské projekty.

V roce 2009 shrnul svoje zkušenosti z podnikání v Americe v knize Podnikání v USA: Chudý Honza, bohatý John. Obsah: Úvod; Podnikání a motivace; Zakládáme firmu; Daně a účetnictví; Bankovní služby; Kapitál; Rozjíždíme podnikání; Online platby; Marketing; Dodavatelé; Zákazníci; Organizace, řízení, zaměstnanci; Kulturní rozdíly, život v USA; Začátky v USA; Investování do nemovitostí; Pár slov na závěr.

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

2zákazníci doporučují produkt
0zákazníků nedoporučuje produkt
93 %
průměr z 9 hodnocení
5
7 ×
4
2 ×
3
0 ×
2
0 ×
1
0 ×
  • Doporučuje produkt

    100 %
    • Reálný popis životních situací
    • Hodně tipů a příkladů z praxe
    • Pro začátečníky v podnikání úplně ideální

    Tato kniha byla jedna z prvních, kterou jsem při svých začátcích v podnikání četl a musím uznat, že mě hodně ovlivnila. Knihu doporučuji všem, kdo chce podnikat nebo těm, kteří potřebuji nabudit. Je to přesně o tom, že pokud někdo maká, tak to dotáhne daleko. Ostatní za Vás nic neudělají. Kniha se čte velice dobře. O samotné knize jsem napsal recenzi: http://blog.kvasnickajan.cz/podnikani-v-usa-chudy-honza-bohaty-john/. Tak nějak doufám, že John vydá ještě jednu knihu, kde bude popisovat své další zkušenosti.

  • , zakoupeno v MegaKnihy.cz

    Doporučuje produkt

    100 %

    OK

  • , zakoupeno v Knihkupectví Barvič a Novotný

    100 %

    Vynikající a přehledně podané informace o podnikání a způsobu realizace na trhu v USA z pohledu Čecha. Narozdíl od mnoha jiných publikací vychází zde popsané informace z osobních zkušeností a jejich realizace v praxi.
    Velice velkou výhodou je pak již zmíněný původ autora, který pochází z České republiky a samotní čtenáři si tak dokáží mnohem lépe představit popisované skutečnosti na vlastní kůži. Pro pravidelné čtenáře autorova blogu se jedná o další možnost, jak si rozšířit obzory na podnikání za oceánem, přičemž šíře záběru této knihy sahá od samotného založení firmy, přes problematiku zaměstnanců a marketingu až k vlasnímu pohledu na vztah podnikatel - společnost. Vše je podáno lehce a stravitelně, takže samotná publikace na člověka působí dojmem spíše vyprávění než jako odborný text, jímž ale bezesporu je.
    Za cenu lehce přes 200 korun člověk získá informace v minimálně stonásobné hodnotě, které vedou k mnohým zamyšlením a osobnímu rozvoji.