Cílem knihy je seznámit čtenáře s problematikou psychologie a pedagogiky rozumově nadaných dětí se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií.
Autorka vysvětluje, jak...
Cílem knihy je seznámit čtenáře s problematikou psychologie a pedagogiky rozumově nadaných dětí se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií.
Autorka vysvětluje, jak...
Vynikající kniha, otevírá oči, doporučuji všem pedagogům
Mám doma dva syny s tímto problémem. Kniha má trošku pomalejší start, ale zhruba od strany 50, je to dokonalé. Vše nad čím člověk čtyři roky tápal, pochopí až nyní. Kniha otevírá oči. Doporučuji všem maminkám, které vidí, že to dětem ve škole zrovna nejde, ale doma cítí, že mají malé vědce, umělce a filosofy. Proč ano, protože otevírá oči.Proč ne, kdo nemá tento problém nepochopí.
Kniha jednoznačně patří k tomu co víme o těchto dětech k nejlepším.
Knih o nadaných dětech s handicapem je velmi málo. Proto jsem ráda, že v Portálu ji vytiskly a daly do prodeje. Já tak mám další kvalitní materiál pro svou bakalářskou práci o nadaných dětech. Tato kniha se hodí na každodenní čtení paradoxně proto, že jsou v ní rady a poučení, jak Vaše dítě naučit se svojí výjimečností žít.
Cílem knihy je seznámit čtenáře s problematikou psychologie a pedagogiky rozumově nadaných dětí se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií.
Autorka vysvětluje, jak je vhodné tyto děti, jež bývají označovány jako tzv. „paradoxní žáci“, rozpoznat, jakým způsobem obvykle kompenzují svůj handicap, jaký je častý profil jejich schopností a handicapů při psychologickém vyšetření, jaký je obvykle jejich styl učení, paměť, motivace, tvořivost, jaké mají sociální a emocionální problémy a zejména jaké jsou možnosti jejich dalšího vzdělávání tak, aby byly skutečně rozvíjeny jejich schopnosti, nejen kompenzovány nápadné handicapy. Publikace se opírá o zahraniční poznatky, ale vychází z českého výzkumu a úzkého kontaktu s konkrétními nadanými žáky a studenty s dyslexií. Pro lepší názornost je text doplněn citáty rozhovorů a ukázkami výtvorů a školních prací dětí, komentáři jejich učitelů a rodičů a kazuistikami vybraných dětí.
Mgr. Šárka Portešová, Ph.D., je vývojová psycholožka, dlouhodobě se zabývá psychologií rozumově nadaných dětí. V této oblasti provádí výzkum a poskytuje poradenství nadaným dětem i jejich rodičům a učitelům. Přednáší na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 varianta55 Kč97 % • 39 894 recenzíShop roku '23 - FinalistaDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Vynikající kniha, otevírá oči, doporučuji všem pedagogům
Mám doma dva syny s tímto problémem. Kniha má trošku pomalejší start, ale zhruba od strany 50, je to dokonalé. Vše nad čím člověk čtyři roky tápal, pochopí až nyní. Kniha otevírá oči. Doporučuji všem maminkám, které vidí, že to dětem ve škole zrovna nejde, ale doma cítí, že mají malé vědce, umělce a filosofy. Proč ano, protože otevírá oči.Proč ne, kdo nemá tento problém nepochopí.
Kniha jednoznačně patří k tomu co víme o těchto dětech k nejlepším.
Knih o nadaných dětech s handicapem je velmi málo. Proto jsem ráda, že v Portálu ji vytiskly a daly do prodeje. Já tak mám další kvalitní materiál pro svou bakalářskou práci o nadaných dětech. Tato kniha se hodí na každodenní čtení paradoxně proto, že jsou v ní rady a poučení, jak Vaše dítě naučit se svojí výjimečností žít.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 varianta55 Kč97 % • 39 894 recenzíShop roku '23 - FinalistaDalší informace