The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design :
All the secrets to creating a brand identity that resonates across every aspect of a business--including its Web site and overall strategy
- With clients like Kodak, Sun, and...
All the secrets to creating a brand identity that resonates across every aspect of a business--including its Web site and overall strategy
- With clients like Kodak, Sun, and...
All the secrets to creating a brand identity that resonates across every aspect of a business--including its Web site and overall strategy
With clients like Kodak, Sun, and Procter and Gamble, author Marty Neumeier is one of today's most well-known and respected authorities on the topic of branding.
Quick, easy approach and a wealth of case studies give readers a crash course in the difference between good and bad branding.
Tons of tips and real-world advice plus a new branding dictionary help readers turn brand strategy into brand design and execution.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Do týdne • 1 varianta63 Kč89 % • 6 115 recenzíDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.