Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Filtrování:
Vyberte filtry



Heureka pro vás vybírá kvalitní obchodyJak je vybíráme?

ENbook.cz
Obchod ověřený zákazníky

314 recenzí

do týdne

792 Kč

doprava od 55 Kč
Učebnice.cz
Obchod ověřený zákazníky

308 recenzí

skladem

700 Kč

doprava od 75 Kč

Nejlevnější nabídky The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design :

MegaKnihy.cz
Obchod se zlatým Ověřeno zákazníky

29768 recenzí

skladem

697 Kč

doprava od 59 Kč
NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Obchod ověřený zákazníky

2029 recenzí

do 2 týdnů

843 Kč

doprava od 59 Kč
Obchod se zlatým Ověřeno zákazníky

6735 recenzí

do měsíce

969 Kč

doprava od 69 Kč

Alternativní produkty

Statistical Analysis

Statistical Analysis

od 885 Kč (3 e-shopy)

Northstar

Northstar

od 727 Kč (1 e-shop)

Like Economy

Like Economy

od 540 Kč (1 e-shop)

Další od:

Logo BRAUN
Logo Michelin
Další knihy Neumeier, Marty

The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design : - Specifikace

Autor

Marty Neumeier

opravit

Nakladatelství

Pearson Education

opravit

Počet stran

208

opravit

Rok vydání

2005

opravit

Výrobce

Neumeier, Marty

opravit

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more. ...

celá specifikace

Recenze The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design :

Produkt The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design : zatím nikdo neohodnotil. Buďte první. Přidejte recenzi

Vývoj ceny The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design :