Volební kampaně 2013 - Pavel Šíma, Marcela Králiková, kol.
Tento produkt již nenabízí žádný e-shop.
Popis produktu
Parametry produktu
Autor
Pavel Šíma
Žánr
naučné
Nakladatelství
Barrister & Principal
Počet stran
238
Rok vydání
2014
Parametry produktu
Autor
Pavel Šíma
Žánr
naučné
Nakladatelství
Barrister & Principal
Počet stran
238
Rok vydání
2014
Popis produktu
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali.
Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere).
Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.
První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních.
Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce.
Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere.
Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery.
Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran.
Rozpočty, osobnosti, volební strategie.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.