Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Filtrování:
Vyberte filtry



Nejlevnější nabídky Volební kampaně 2013

MegaKnihy.cz
ShopRoku 2017 Vítěz
Obchod ověřený zákazníky

42056 recenzí

skladem

207 Kč

doprava od 69 Kč
Učebnice.cz
Obchod ověřený zákazníky

596 recenzí

skladem

210 Kč

doprava od 75 Kč

Volební kampaně 2013 - Specifikace

Autor

Šíma Pavel, Králíková Marcela

opravit

Nakladatelství

Barrister & Principal, s r.o.

opravit

Počet stran

238

opravit

Rok vydání

2014

opravit

Výrobce

Barrister a Principal

opravit

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných...

celá specifikace

Recenze Volební kampaně 2013

Produkt Volební kampaně 2013 zatím nikdo neohodnotil. Buďte první. Přidejte recenzi

Vývoj ceny Volební kampaně 2013