Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Filtrování:
Vyberte filtry



Nejlevnější nabídky Volební kampaně 2013

MegaKnihy.cz
ShopRoku 2017 Vítěz
Obchod ověřený zákazníky

52620 recenzí

skladem

206 Kč

doprava od 79 Kč
Učebnice.cz
Obchod ověřený zákazníky

832 recenzí

skladem

210 Kč

doprava od 59 Kč

Volební kampaně 2013 - Specifikace

Autor

Králiková Marcela, Šíma Marcel

opravit

Nakladatelství

Barrister & Principal

opravit

Počet strán

238

opravit

Rok vydání

2014

opravit

Výrobce

Barrister a Principal

opravit

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných...

celá specifikace

Recenze Volební kampaně 2013

Produkt Volební kampaně 2013 zatím nikdo neohodnotil. Buďte první. Přidejte recenzi

Vývoj ceny Volební kampaně 2013