Zbraně vlivu - Robert B. Cialdini
Nejlevnější nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Zoner Press
Výborná kniha, doporučuji!
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
Ikdyž si možná myslíte, že jste si všimli, jak občas lidé reagují, tak tato kniha vám tyto domněnky určitě potvrdí a ještě jako plus vám hezky popíše, jakým způsobem lidská mysl pracuje.
, zakoupeno v Jan Melvil Publishing
- Akurátní délka
- Mnoho příkladů z praxe
- Dá se k ní krásně vracet
Toto je kniha pro všechny. A tím myslím pro ÚPLNĚ všechny! Každý, kdo nežije v amazonské jeskyni by si ji měl minimálně jednou přečíst bez ohledu na to, co v životě dělá za zaměstnání nebo v jaké životní etapě se právě nachází.
Četl jsem ji před asi osmi lety a rezonuje ve mě takovým stylem, že jsem se rozhodnul pořídit ji novým kolegům, protože z ní stále čerpám.
Pro každého je vhodná proto, aby věděl, jak se v životě bránit černé magii komunikace, jak se nenechat přesvědčit k něčemu, co nechcete.
Pro obchodníky je naopak vhodná proto, aby věděli jak trošku černé magie zapojit do svého slovníku a přesvědčit nákupčí, proč zrovna jejich produkt je ten nejlepší :-) Samozřejmě, ve vší počestnosti.
Parametry produktu
Popis produktu
Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou. Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.
V knize se dozvíte: - které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano", - jak fungují manipulativní techniky, které ovlivňují vaše rozhodování, - jak malý rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno, - jak si zachránit život při nehodě v davu lidí ¦jak říci "ne", ...a mnoho dalšího.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Zoner Press
Výborná kniha, doporučuji!
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
Ikdyž si možná myslíte, že jste si všimli, jak občas lidé reagují, tak tato kniha vám tyto domněnky určitě potvrdí a ještě jako plus vám hezky popíše, jakým způsobem lidská mysl pracuje.
, zakoupeno v Jan Melvil Publishing
- Akurátní délka
- Mnoho příkladů z praxe
- Dá se k ní krásně vracet
Toto je kniha pro všechny. A tím myslím pro ÚPLNĚ všechny! Každý, kdo nežije v amazonské jeskyni by si ji měl minimálně jednou přečíst bez ohledu na to, co v životě dělá za zaměstnání nebo v jaké životní etapě se právě nachází.
Četl jsem ji před asi osmi lety a rezonuje ve mě takovým stylem, že jsem se rozhodnul pořídit ji novým kolegům, protože z ní stále čerpám.
Pro každého je vhodná proto, aby věděl, jak se v životě bránit černé magii komunikace, jak se nenechat přesvědčit k něčemu, co nechcete.
Pro obchodníky je naopak vhodná proto, aby věděli jak trošku černé magie zapojit do svého slovníku a přesvědčit nákupčí, proč zrovna jejich produkt je ten nejlepší :-) Samozřejmě, ve vší počestnosti., zakoupeno v Jan Melvil Publishing
- Principy které fungují. Oceňuji čtivou formu a zároveň odbornost. Velký počet odkazů na zdroje, literaturu, z které autor čerpal.
Pokud oplatíte, co vám jiný poskytl, budujete si do budoucna závazek. Ať dobrovolně nebo nedobrovolně, lidé laskavost op...
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
Zajímavá kniha
, zakoupeno v ABZ.cz
Je jedno, jestli chcete někoho ovlivňovat nebo ne. Protože tahle kniha je určena pro každého. Při pozorném čtení si z ní každý může vzít spoustu ponaučení i pro běžný život. A i když se někomu nepodaří úspěšně zbraněmi ovlivňovat, přesto mu tato kniha aspoň pomůže si uvědomit, proč se lidi chovají tak, jak se chovají, a to mi přijde užitečné, protože, pak si není opravdu potřeba brát něco osobně. Pokud si osvojíte, jak fungují reciprocita, závazek a důslednost nebo sociální schválení, a naučíte se je využívat, nejen, že pochopíte chování a jednání druhých lidí, ale budete je moci i ovlivňovat.
, zakoupeno v Dobré knihy
Zajímavé doplnění z oblasti psychologie
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
- Odborná kniha
- Pozitivně hodnocena
- Odborná kniha
Odbornost knihy je výhodou i nevýhodou produktu, čte se o něco hůře, čtení vyžaduje čas a prostor. Zatím jsem se také nesetkala s něčím využitelným v životě, ale jsem teprve na úplném začátku knihy. Kniha je obecně chválena, jsem velmi zvědavá na další čtení.
, zakoupeno v Jan Melvil Publishing
Kniha mně zaujala na základě přečtených recenzí. Zatím ji nemám přečtenou. Doufám, že splní moje očekávání.