Žlutá kniha budování značky - Michal Pastier
Doporučené nabídky (3)
Nejlevnější nabídky (14)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Žlutá kniha budování značky - Michal Pastier- dobře se čte
- Skvělá kniha nejen o brandingu
- Marketing očima podnikatele
, zakoupeno v Dobré knihy
Doporučuje produkt
, zakoupeno v Dobré knihy
Doporučuje produkt
Je to skvělá kniha o podnikání a marketingu (především brandingu) od Michala Pastiera, který není klasický marketér, ale...
Parametry produktu
Popis produktu
Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“ Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám.
Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: „Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?“ „Na co si dát pozor?“ „Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?“ „Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?“ „Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?“ „Co má největší dopad na efektivní komunikaci?“ „Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?“ „Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?“ „Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?“ „Jak nespekulovat a makat?“ – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Upozornění Michala Pastiera:
Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit.
Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem.
Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
Žlutá kniha budování značky - Michal Pastier- Skvělá kniha nejen o brandingu
- Marketing očima podnikatele
- dobře se čte
, zakoupeno v Dobré knihy
Doporučuje produkt
Je to skvělá kniha o podnikání a marketingu (především brandingu) od Michala Pastiera, který není klasický marketér, ale především podnikatel. A v knize je to opravdu znát. Koncepty, které jiní autoři složitě vysvětlují podává až neuvěřitelně srozumitelně. Knihu jsem koupil po tom, co jsem viděl několik přednášek autora a rozhodně naplnila očekávání.
0, zakoupeno v Dobré knihy
Doporučuje produkt