Jak drahé je zdarma?, Proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí?
Doporučené nabídky (4)
Jak drahé je zdarma?, Proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí?
Nejlevnější nabídky (24)
Jak drahé je zdarma?, Proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí?
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Jak drahé je zdarma?, Proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí?
- kvalitní čtení
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
Doporučuje produkt
výhoda
, zakoupeno v Knizniarcha.cz
Doporučuje produkt
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
Doporučuje produkt
Knihu jsem ještě nečetla, ale vypadá dobře.
Parametry produktu
Popis produktu
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů - od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe - a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
Jak drahé je zdarma?, Proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí?
- .
- .
- Objednávala jsem pro manžela - podnikatele, velmi ji chválí, že mu přinesla mnoho zajímavých podnětů a nečekaných závěrů. Snad se mu tedy pozitivně promítne i v obchodech :o).
- kvalitní čtení
- Super, spousta praktických příkladů
- Kniha je oči otevírající!
- Ctive a pritom naplnene mnozstvim realnych dat z vyzkumu. Udelala bych to jako povinnou cetbu pro kazdeho, kdo pracuje v marketingu a reklame.
- Kniha - děla to co ma :-)
- Autor a kolektiv napsali dohromady vícero knih (poznají se snadno podle silně podobné obálky). Knihy na sebe přímo nenavazují a je možné je číst jednotlivě, ale dohromady dávají člověku moc pěkný a především zábavně podaný náhled do ekonomických náležitostí konzumní společnosti. Plně doporučuji především sales zájemcům.
, zakoupeno v Motiv Press
Doporučuje produkt
.
, zakoupeno v Knihy Dobrovský
Velmi vhodná kniha pro každého, kdo nabízí a prodává produkty či výrobky.
, zakoupeno v Knizniarcha.cz
Doporučuje produkt
, zakoupeno v Knihy Dobrovský
Doporučuje produkt
Super, spousta praktických příkladů
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
Doporučuje produkt
Kniha je čtivá, po dlouhé době se mi konečně podařilo přečíst knihu za dva dny. Ano, mohu doporučit.
, zakoupeno v Kosmas.cz
Knihu pana Arielyho doporučuji přečíst každému, kdo se chce vážně zabývat marketingem a komerční komunikací.
, zakoupeno v Kosmas.cz
Doporučuje produkt
Výborně napsaná kniha plná skvělých postřehů a poznatků.
, zakoupeno v Dobré knihy
V originale se jmenuje Predictably Irrational. A to rika vse. Skutecne chovani lidi je iracionalni, ale da se predikovat. Pokud to alespon trochu umite, muzete byt velmi uspesny s marketingem vyrobku a sluzeb sve firmy. Urcite vam zavery teto knihy pomohou pochopit vice i jednani kolegu, partnera, deti, rodicu ... Prectenim nemuzete ztratit. Ke knize se vracim a vzdy mne zaujme a objevim tam neco noveho.
, zakoupeno v Kosmas.cz
Doporučuje produkt
, zakoupeno v MegaKnihy.cz
Doporučuje produkt