Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
94 %
Chcete být úspěšní ve světě sociálních sítí? Hledáte návod na úspěch? Stačí si osvojit čtyři principy, které vám pomohou přemýšlet tak, abyste už žádný návod nepotřebovali...
316 Kč
Doprava 25 Kč,Skladem
Garantovaný nákup z Dobré knihy.
Seřadit:
Doporučené nabídky (4)
Skladem • 1 varianta51 Kč97 % • 1 166×Další informace
Nevíte jak na sociální sítě? Chtěli byste zapadnout, chápat a v neposlední řadě i udávat směr tomuto "živlu", ve kterém tráví čas víc než polovina světa? Ať už se o tematiku sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za svoji firmu či komunitu, kniha ‚Jak na sítě‘ vám pomůže k úspěchu. Stačí si osvojit pouhé čtyři principy. Tak snadné to je!
Čtyři principy
Zaujmi, naslouchej, vyprávěj, vyhodnocuj. To jsou základní principy, které vás naučí psát pro ty, co nechtějí číst, a prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat. Tato kniha vás naučí ovládat strategie a vyhodnocovat jejich úspěšnost, odhaluje důmyslný systém pro tvorbu obsahu a nabízí příklady z českého i zahraničního prostředí. I když se trendy a aplikace s časem mění, principy zůstávají stejné. Naučíte se komunikovat s lidmi a zároveň se i pobavíte.
Jak se lidé chovají na sítích a jak z toho marketingově vytěžit. Nad některýma věcma se člověk při brouzdání na Facebooku ani nepozastaví, přitom je vše pečlivě promyšleno, naplánováno. Kniha nastiňuje jak se na to dívat tak, aby naše příspěvky byly vidět a byly polulární.
Nevíte jak na sociální sítě? Chtěli byste zapadnout, chápat a v neposlední řadě i udávat směr tomuto "živlu", ve kterém tráví čas víc než polovina světa? Ať už se o tematiku sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za svoji firmu či komunitu, kniha ‚Jak na sítě‘ vám pomůže k úspěchu. Stačí si osvojit pouhé čtyři principy. Tak snadné to je!
Čtyři principy
Zaujmi, naslouchej, vyprávěj, vyhodnocuj. To jsou základní principy, které vás naučí psát pro ty, co nechtějí číst, a prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat. Tato kniha vás naučí ovládat strategie a vyhodnocovat jejich úspěšnost, odhaluje důmyslný systém pro tvorbu obsahu a nabízí příklady z českého i zahraničního prostředí. I když se trendy a aplikace s časem mění, principy zůstávají stejné. Naučíte se komunikovat s lidmi a zároveň se i pobavíte.
O autorkách
Tato publikace vznikla pod taktovkou dvou úspěšných žen. Michelle Losekoot se ve světě marketingu pohybuje více než deset let, školí firemní týmy a vede kurzy obsahového marketingu. Eliška Vyhnánková působila dlouhodobě ve společnosti NEWTON Media, v současnosti pracuje jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Obě ženy také zasedají v porotě marketingových soutěží.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 varianta51 Kč97 % • 1 166×Další informace
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:
Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. O autorkách
Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.
Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Jak se lidé chovají na sítích a jak z toho marketingově vytěžit. Nad některýma věcma se člověk při brouzdání na Facebooku ani nepozastaví, přitom je vše pečlivě promyšleno, naplánováno. Kniha nastiňuje jak se na to dívat tak, aby naše příspěvky byly vidět a byly polulární.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 varianta51 Kč97 % • 1 166×Další informace
Knihu jsem prolítla zatím jen letem světem, ale už teď vím, že bude při mojí práci copywritera a obsluhovače sociálních sítí fakt užitečná. Už při tom prolítávání mi mozek chrlil nové nápady. Obzvlášť mě zaujala kapitola "Co tam mám dávat" a návod na sestavení tematických okruhů.
Knihu jsem vybrala na doporučení a super recenze. Dobře se čte. Je přehledná. Jsou tam konkrétní ukázky. Splnila mé očekávání. Doporučuji všem, kdo se sítěmi začínají, jako základ.