Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková
100 %
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se...
1 084 Kč
Doprava 25 Kč,Skladem
Garantovaný nákup z Dobré knihy.
Seřadit:
Doporučené nabídky (4)
Skladem • 1 variantaZdarma97 % • 39 889×Shop roku '23 - FinalistaDalší informace
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se...
Vyborne spracovana zalezitost pre toho, kto sa zaujima o historiu reklamy na nasom uzemi. Zpracovali ju odbornici na slovo vzati z oboru historie, grafickeho dizajnu a vytvarneho umenia. Esteticky i obsahovo velmi dobre spracovana kniha, bohaty vizualny doprovod. Kniha je sice velkeho formatu, ale je lahka. Je zhotovena z recyklovaneho papieru a zastituje ju hlavicka FSC /podporuje lesnictvo/.
Svým rozsahem naprosto unikátní publikace o marketingu a reklamě v časech komunistického totalitního režimu v Československu. Hodně velká a hodně tlustá... :-D Budete mít problém s místem v knihovně. ;-)
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 variantaZdarma97 % • 39 889×Shop roku '23 - FinalistaDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Vyborne spracovana zalezitost pre toho, kto sa zaujima o historiu reklamy na nasom uzemi. Zpracovali ju odbornici na slovo vzati z oboru historie, grafickeho dizajnu a vytvarneho umenia. Esteticky i obsahovo velmi dobre spracovana kniha, bohaty vizualny doprovod. Kniha je sice velkeho formatu, ale je lahka. Je zhotovena z recyklovaneho papieru a zastituje ju hlavicka FSC /podporuje lesnictvo/.
Svým rozsahem naprosto unikátní publikace o marketingu a reklamě v časech komunistického totalitního režimu v Československu. Hodně velká a hodně tlustá... :-D Budete mít problém s místem v knihovně. ;-)
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 variantaZdarma97 % • 39 889×Shop roku '23 - FinalistaDalší informace