Knihy naučné, 2013, Bizbooks
- Reklamní slogany. Nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem - Lionel Salem - BizBooks
Reklamní slogany. Nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem - Lionel Salem - BizBooks
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Lionel Salem
- 216
- české
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali....
- Váš osobní StartUp
Váš osobní StartUp
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Reid Hoffman, Ben Casnocha
- 232
- české
Spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti LinkedIn Reid Hoffman a Ben Casnocha ve své knize ukazují, jak nastartovat kariéru v dnešním vysoce konkurenčním světě. Klíčem k...
- Co si za peníze nekoupíte
Co si za peníze nekoupíte
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Michael J. Sandel
- 208
- české
Žijeme v době, kdy můžeme koupit či prodat téměř vše. Za poslední tři desetiletí došla situace tak daleko, že nám trhy a tržní hodnoty vládnou více než kdykoli předtím. Do této...
- 8 strategií růstu. Jak ovládnout trh Philip Kotler, Milton Kotler BizBooks
8 strategií růstu. Jak ovládnout trh Philip Kotler, Milton Kotler BizBooks
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Philip Kotler
- 208
- české
Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení...
- Vyznejte se v novém občanském zákoníku - Ševčík Ludvík, Wellech Eliška, Pšenko Robert, Kincl Michal
Vyznejte se v novém občanském zákoníku - Ševčík Ludvík, Wellech Eliška, Pšenko Robert, Kincl Michal
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Ludvík Ševčík; Eliška Wellech; Robert Pšenko
- 216
- české
Občanské právo je nejen o občanovi, ale také pro něj. Nevěříte? V této knize vám autoři – profesionální právníci – předkládají srozumitelnou formou základní oblasti občanského...
- Jak ovládnout své peníze - Partners
Jak ovládnout své peníze - Partners
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Partners
- 216
- české
Neustálý vítr v peněžence, čekání na výplatu jako na smilování, peníze na dárky nebo na dovolenou se nakonec někde vydolují, často ze skrytých zásob. I tak mnohdy vypadá...
- Marketing jako šachová hra. Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Jaroslav Tručka
Marketing jako šachová hra. Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Jaroslav Tručka
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Jaroslav Tručka
- 216
- české
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se...