Knihy 2013, BizBooks
- Myšlenkové mapy pro děti. Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole - Tony Buzan
Myšlenkové mapy pro děti. Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole - Tony Buzan
- BizBooks
- dětské
- 2013
- Tony Buzan
- 128
- české
Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Tony Buzan je jejich „vynálezcem“ a největším propagátorem a v této knize je přístupnou a zábavnou...
- Aby vám neuplavalo mejdlo-Přišel čas protřít si zrak a pohlé...
Aby vám neuplavalo mejdlo-Přišel čas protřít si zrak a pohlé...
- BizBooks
- osobní rozvoj
- 2013
- Jana Kolářová, Ivan Pilný
- 264
- české
Tvrdíme, že žijeme v jednadvacátém století, ale uvědomujeme si, co se změnilo? Svět kolem nás zvolil rytmus kvapíku, ale víme, kam kvačíme? Opájíme se mýty, které někdo pro nás...
- Síla zvyku. Proč děláme to, co děláme, a jak to změnit - Charles Duhigg - BizBooks
Síla zvyku. Proč děláme to, co děláme, a jak to změnit - Charles Duhigg - BizBooks
- BizBooks
- osobní rozvoj
- 2013
- Charles Duhigg
- 280
- české
Nedaří se vám přinutit se pravidelně cvičit? Nedokážete si přestat kousat nehty nebo se konečně zbavit závislosti na kouření? Nebo máte vyšší cíle a chtěli byste vyhrát...
- Reklamní slogany. Nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem - Lionel Salem - BizBooks
Reklamní slogany. Nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem - Lionel Salem - BizBooks
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Lionel Salem
- 216
- české
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali....
- Cesta k úspěchu podle Napoleona Hilla Napoleon Hill
Cesta k úspěchu podle Napoleona Hilla Napoleon Hill
- BizBooks
- osobní rozvoj
- 2013
- Napoleon Hill
- 192
- české
Schází vám na cestě k úspěchu orientační smysl? Nejste si jisti, že pro pro dosažení cíle děláte to, co je třeba? Kniha starších, dosud nevydaných textů Napoleona Hilla,...
- Váš osobní StartUp
Váš osobní StartUp
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Ben Casnocha, Reid Hoffman
- 232
- české
Spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti LinkedIn Reid Hoffman a Ben Casnocha ve své knize ukazují, jak nastartovat kariéru v dnešním vysoce konkurenčním světě. Klíčem k...
- Prodejte svůj talent. 52 tipů, jak zlepšit své schopnosti - Daniel Coyle - BizBooks
Prodejte svůj talent. 52 tipů, jak zlepšit své schopnosti - Daniel Coyle - BizBooks
- BizBooks
- osobní rozvoj
- 2013
- Daniel Coyle
- 152
- české
Jak se zlepšit ve hraní oblíbené hry? Jak rozeznat skutečný talent od chvilkového zájmu? Jak nejlépe nastartovat motivaci? Všichni dnes vedeme rušné a složité životy. Rodič či...
- 8 strategií růstu. Jak ovládnout trh Philip Kotler, Milton Kotler BizBooks
8 strategií růstu. Jak ovládnout trh Philip Kotler, Milton Kotler BizBooks
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Philip Kotler
- 208
- české
Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení...
- Vyznejte se v novém občanském zákoníku - Ševčík Ludvík, Wellech Eliška, Pšenko Robert, Kincl Michal
Vyznejte se v novém občanském zákoníku - Ševčík Ludvík, Wellech Eliška, Pšenko Robert, Kincl Michal
- BizBooks
- naučné
- 2013
- kolektiv autorů, Ludvík Ševčík
- 216
- české
Občanské právo je nejen o občanovi, ale také pro něj. Nevěříte? V této knize vám autoři – profesionální právníci – předkládají srozumitelnou formou základní oblasti občanského...
- Jak ovládnout své peníze - Partners
Jak ovládnout své peníze - Partners
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Partners
- 216
- české
Neustálý vítr v peněžence, čekání na výplatu jako na smilování, peníze na dárky nebo na dovolenou se nakonec někde vydolují, často ze skrytých zásob. I tak mnohdy vypadá...
- Marketing jako šachová hra. Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Jaroslav Tručka
Marketing jako šachová hra. Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Jaroslav Tručka
- BizBooks
- naučné
- 2013
- Jaroslav Tručka
- 216
- české
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se...
- Máte na víc!. Probuďte svůj mozek - Ivan Pilný
Máte na víc!. Probuďte svůj mozek - Ivan Pilný
- BizBooks
- osobní rozvoj
- 2013
- Ivan Pilný
- 240
- české
Ing. Ivan Pilný je znám z manažerské a podnikatelské sféry. V této knize se však pouští do problematiky, která jej už několik let přitahuje – mozek, jeho trénink a efektivnější...